maandag 4 april 2022

We love the sky sweater

 en de flare pants!!

Dochterlief was zo ontzettend blij met deze set, dat ik nog eens voor haar aan de slag ging, alleen dan de trui van een iets minder dik stofje.

Ze koos zelf deze french terry uit, het werd de tropical peacock, een heerlijke zachte summersweat.

Ik koos de blauwe denim rib tricot Ottoman voor de flared pants.

sky sweater

Ik maakte dus weer de Sky sweater van fab for you patterns, alleen deze keer niet met een kraag, maar een gewone boord. Dochterlief is echt helemaal verliefd op de mouwen! 

sky sweater fab for you pattern

De boorden maakte ik van de uni rode tricot. 

sky sweater fab for you pattern

De broek maakte ik van een denim kleurige ribtricot, een heerlijk soepel stofje met wat body. Ik gebruikte de stof in de breedte, zodat de streepjes mooi in de lengte richting lopen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...