donderdag 21 april 2022

Soms is het liefde op het eerste gezicht

 En dat was het geval toen ik op insta het nieuwste patroon van Mialuna tegen kwam, de lady Reeva. 

Eigenlijk heb ik natuurlijk genoeg patronen, maar deze bleef in mijn hoofd rondspoken, de halslijn vond ik super en ik moet ook echt hoog nodig voor mezelf naaien... dus ik besloot deze keer overstag te gaan, maar wel met de afspraak met mezelf dat ik het shirt binnen 2 weken zou gaan naaien. En zo geschiedde...

Ik ben er echt heel erg blij mee! Hij draagt heerlijk, alleen vergeet ik steeds een 'aan'foto te laten maken. Super blij met dit patroon, ga zeker meer van deze shirts naaien.


Stofje is een oude van Lillestoff uit de kast, nog een restje. Ik maakte er al eens eerder een shirt van, maar die was te groot. 



4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...