zaterdag 16 april 2022

Maar iedereen draagt een topje

 Ik had haar al een klein jaar niet meer over topjes gehoord. Nieuwe school, nieuwe meiden, geen topjes?

Die conclusie klopte dus niet... toen we laatst samen de pasvorm van het nieuwe setje bespraken nadat ze het hemd en de onderbroek een dag aan had gehad (overigens was de conclusie "niets meer aan veranderen mam") begon ze er weer over.

"Mam, alle meiden uit de klas dragen een topje, op 3 na, ik en nog 2 meiden maar die zitten in groep 6"

"Wil jij ook graag een topje?" vroeg ik, natuurlijk al wel wetend dat ze daar waarschijnlijk van droomt.

"Ik weet het niet?'' 

"Ik hoor het wel als je er eentje wilt, dan maak ik die gewoon voor je. Denk er maar over na."


Einde gesprek......

en er kwam geen vraag, ook de volgende dag niet...Maar ooit was ik natuurlijk ook jong en toen kwamen net die topjes en oh wat wilde ik die ook graag, maar mijn moeder vond het niets. Krijg je een koude buik en rug ;). Dus ik had nog een restje van die stof van het eerste setje over. Daar konden nog 2 onderbroeken uitgehaald worden.... of 1 onderbroek en een topje ;). Ik koos voor het laatste.


Bralette van Boo! design, een gratis patroon wat ik ooit eens eerder gebruikte om een bikini te naaien. 
Ik legde stiekem dit setje in haar kast. Kun je je haar koppie voorstellen toen ze er achter kwam dat het geen 2 onderbroeken waren ;). Ze is zooooo ongelooflijk blij en trots dat de volgende dag direct het topje aanging. Zucht kleine meisjes worden ook groot.

En nu is het stofje echt op! 

Onderbroek patroon van BellaSunshine


6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...