dinsdag 12 april 2022

Stack Tee en Wander pants van Misusu

 Misusu heeft nieuwe patronen uitgebracht, het zijn echt leukerds en zeer gevarieerd!

Volgens mij heeft ze het prachtige zomerweer van vandaag speciaal besteld voor de release van deze toppertjes ;). Hier is dochterlief vandaag in een Stack naar school gegaan, eindelijk de zon!

Als eerste mocht ik de Stack Tee testen.


Mijn eerste versie maakte ik een straight fit t-shirt met rimpelpof mouwtje. 

*lange mouw / korte mouw (niet heel spannend oké)
* 3 verschillende fits : straight, relaxed en oversized
* optionele colorblock 
* opticione yoke
* rimpelpof mouw / tulip mouw / ruffle mouw
* maat 80 -164



En onder zo'n tof shirt hoort natuurlijk ook de Wander pants die vandaag ook uitgekomen is!

Uiteraard heeft dit patroon ook heel veel opties...

* 3 verschillende lengtes

* 7! verschillende zak opties

* en mocht je bang zijn voor een gulpsluiting.... het is een nepperd ;)

Ik maakte een shorty, alhoewel deze iets langer is... dochterlief valt precies tussen lengte maat 146 en 152 in en aangezien het warme weer nog moet komen, heb ik dus gekozen om 152 te maken. Voor nu dus ietsje langer, maar in de zomer perfect. Ik koos ervoor om gewoon steekzakken te maken en de zoom en zakinsteek met een sierstiksel af te werken. Heel simpel, maar wel net dat extraatje.

Tot en met 18 april krijg je 25% korting op deze digitale patronen bij Misusu en de tijdelijke bundel van beide patronen is nog gunstiger geprijsd. 


2 opmerkingen:

  1. Super leuk setje zo, maar afzonderlijk van elkaar ook helemaal tof😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè? Hier wordt het al gemixt en gematcht met andere kledingstukken, want zo'n heel kort broekje is nog iets te fris nu en nieuwe kleren hebben altijd een grote aantrekkingskracht en dus moest 1 van de shirts gisteren en vandaag aan naar school.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...