woensdag 16 maart 2022

Voor het eerst in een broek naar school en dan ook gelijk maar een nieuwe trui

 Gisteren naaide ik voor onze jongste van 10 en het was een groot succes!

Afgelopen zaterdag paste ze in een winkel een flared broek, ze stond te stralen.... maar iets met lengte en wijdte maat dat echt niet klopte en dus was het heel hoog water of een broek die op haar enkels lag. Eigenlijk was het een list van mij, want uiteraard wist ik wel dat het haar niet zou passen ;). 

Ik wilde gewoon zien OF het haar zou staan en OF ze om zou gaan, want als ik zo'n broek op een plaatje laat zien, werd het steeds afgekeurd. Ze ging altijd voor de jurken, rokjes en tuniekjes, tot nu!

En dus ging ik gisteren even aan de slag.


Van een coupon van wafel tricot maakte ik een flared broek. 
 (en oeps geen schoenen aan op de foto en hele leuke sokken ;) )



Het is het patroon van de flared legging uit de Poppy nr 15. 
Ik maakte wijdte 128 nog een beetje smaller en lengte 152 precies. 


Maar ja, als je dan zo'n stoere broek hebt, moet er natuurlijk ook een trui op. 
De Sky sweater van fabforyou patterns lag al een tijdje te wachten. Zonder overleg maakte ik deze trui wijdte 122, lengte 152 en wat voelt ze zich er fijn in! 

Het is echt super zachte brushed sweat.
Ik combineerde het met de Eike uni oker


2 opmerkingen:

  1. Wat staat dit jaar goed😍! En dan die trui, wat een ontzettend tof model zeg. Missie geslaagd dus😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Wij waren echt ook positief verrast hoe dit haar stond en hoe zij zich erin voelt, wat niet onbelangrijk is natuurlijk... maar ik moet even wennen dat ze echt wel groter wordt ;).

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...