zondag 18 maart 2018

Tussenstand Maart Digitale Patroon Maand

De helft van de maand is allang voorbij... de tijd vliegt.
Maart staat in het teken van de digitale patronen (lees er hier meer over, aansluiten kan nog steeds) en terwijl ik dit blogbericht type is het ook nog eens de laatste dag van de Makerist sale. Ik heb wel gekeken, maar (nog) niets gekocht.... 

Maar goed, hoe staat mijn uitdaging ervoor. Her en der heb ik al wat berichten gelezen van gebruikte digitale patronen, super tof! Ik probeer overal op te reageren, dus als ik iets gemist heb, laat het me weten!!

Mijn eigen uitdaging gaat eigenlijk super goed! 
Wat nog leuker is, ik heb er zelfs plezier in om steeds een nieuw patroon te printen en te naaien :). 
Ben totaal over mijn digitale patronen vrees heen. Vind het geen probleem meer om ff te printen en te plakken. Er zijn ook zoveel toffe digitale patronen.
Ik heb zelfs onlangs mijn abo op de Ottobre opgezegd omdat ik er eigenlijk vrijwel nooit meer iets uit maak. Kan ik mooi dat abo geld gebruiken voor een paar goede patronen!

Tot nu toe heb ik genaaid:


2 opmerkingen:

  1. supergoeie tussenstand! Bij mij wordt het waarschijnlijk een combinatie van maart en april en door het koude weer zullen de foto's eerder voor april zijn ;-) maar ik ben ermee bezig met je uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja veeeel tijd koud om buiten foto's te maken... wel heerlijk weer om binnen lekker bezig te zijn! Ben benieuwd wat je gemaakt hebt straks :).

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...