zaterdag 31 mei 2014

Winnaar van het laatste weggeef pakket

weggeef pakket 4, framilon, hoeken en kanten vormer, schmetz naalden en band

Het allerlaatste weggeef pakket vanwege mijn 2 jarig bestaan gaat de deur uit.

Nog even voor diegene die het gemist hebben. Zowel reactie van facebook als van Blogger deden mee aan deze weggeef aktie. De reacties op facebook telden als eerste en Blogger sloot erbij aan. 34 reacties op FB en 9 reacties op Blogger, totaal 43 reacties dus.

Random org hielp mij weer.


Aafke Jongsma,
 jouw reactie op de aankondiging van dit pakket was de aanleiding om ook reacties via blogger mee te laten doen bij dit pakket en hoe toevallig is dat nou dat jij de winnaar bent! 

Gefeliciteerd!

Laat je mij even weten welk kleurtje biaisband met randje kant je zou willen hebben? 
marieke-aapje-mamarieke-.-nl

Niet gewonnen?

Zo ik ga nog even een jurkje tekenen voor peuter..... ze is ook in de prinsessenfase beland en ik ben uitgekeken op de vreselijk lelijke carnavalsjurk.





1 opmerking:

  1. Wow! Dit is leuk wakker worden :-) Ik ben er super blij mee, eindelijk iets fatsoenlijks om hoekjes mee uit te duwen ipv met een stokje!
    Ik stuur je een mailtje, en nog heel erg bedankt voor de kans om mee te doen via blogger.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...