zondag 13 november 2016

Lingerie workshop

Wat voelde ik me een beginnerling vorige week zaterdag op de Sancho dag. Er lag dan ook voor het eerst een lapje lycra onder mijn naaimachine. Ik volgde de lingerie workshop bij Tialda. Ook zij blogde hier al over.
Wauw dat is echt een andere tak van sport!!

Als eerst hebben we uitleg gekregen over de diverse steken die je het beste kunt gebruiken en hoe je je machine moet instellen. Persvoetdruk veranderen, spelen met steken, ik was maar wat blij dat ik de handleiding van mijn machine op het laatst toch nog even meegepakt had voordat ik in de auto stapte.

Hemdje in wording

Ik koos vooraf voor het warm rode pakket waarmee ik een hemdje en slip zou gaan maken tijdens de clubdag. Het begin van het hemdje is gemaakt. Helaas heb ik nog geen gelegenheid gehad om het af te maken. Maar dat gaat zeker komen.

workshop lingerie maken in actie

Er wordt hard gewerkt en uitleg gegeven.

model

Dit is het model wat er gemaakt gaat worden.

Zodra ik mijn versie af heb, laat ik het uiteraard ook zien... geduld nog even. Er moet nog heel wat gemaakt worden voor dochterlief haar verjaardag.

4 opmerkingen:

  1. Het is wel een hele mooie kleur die je hebt gekozen, we wachten geduldig af hoor.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas maar op, je hebt er zo nog een verslaving bij: lingerie maken! Als je eenmaal de slag te pakken hebt, dan hebben deze materialen ook geen geheimen meer voor je en wil je er meer mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er veelbelovend uit! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat is echt een uitdaging! 't Zal er vast geweldig gaan uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...