woensdag 29 maart 2017

Zo'n blij meisje

Gisteren liet ik het shirt al zien wat ik maakte. Nu het complete plaatje.
Ik naaide een legging en maakte eindelijk na bijna een jaar het rokje af. Wat heeft dochterlief een geduld gehad, ze vroeg er regelmatig om want blijkbaar vond ze het stofje echt te geweldig. 
Ottobre tshirt, rok uit allemaal rokjes en legging

Het rokje tekende ik vorig jaar. Geen bestaand patroon dus.
De legging heb ik van een Roos patroon, weet niet meer precies het nummer uit mijn hoofd. Destijds was het dat hele gewilde patroon met dat overslagjurkje. Of dat nog steeds zo is gewild is, weet ik eigenlijk niet meer ;). Ook bij de legging gebruikte ik weer maat 104 als basis en die heb ik verlengd tot haar binnenbeen maat. Middenvoor is hij nog steeds iets aan de wijde kant, maar niet storend (en niemand die het ziet ;) ).


paarden-setje

Wat was het gisteren toch heerlijk weer he? 
De magnolia staat op het punt om te bloeien, ook de beginnende bloemen zijn zo mooi om naar te kijken!

Patroon: t-shirt lees je hier, rokje zelf getekend, legging van Roos
Stof: tricot uni new jeans, paarden Megan Blue



8 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...