maandag 26 februari 2018

Vivax olifantjes trui

Gisteren schreef ik al over de Vivax jurk, het nieuwste patroon van Sofilantjes. Nu zijn er weer heel veel opties, waaronder ook een top/trui variant.
Uiteraard kon ik het niet nalaten om ook deze te testen. 

Vivax top Sofilantjes

Dochter was verliefd op de olifantjes stof, naast de schattige print is hij ook heerlijk zacht van binnen, ik begrijp het wel. De combi's erbij zocht ik uit

Vivax top Sofilantjes

Dit keer dus weer een kraag en lange mouw in 3 delen. Moest wel een klein beetje bij de opdracht blijven he ;). Dit is wijdte 104, lengte 122. 

Vivax top Sofilantjes

Zoals je kunt zien valt de trui hier vrij lang. 
Deze Vivax top maakte ik ook voordat het patroon nog eens aangepast werd voordat hij gelanceerd kon gaan worden. Daar is het testen voor hè, zorgen dat het patroon op en top is voor als iedereen hem kan kopen en kan los gaan met naaien. In het patroon zoals je hem nu kunt kopen, is de toplengte dus aangepast naar echt top lengte. Snappie?

Vivax top Sofilantjes

Wachten op de papieren variant heeft dit keer geen zin, want die komt niet uit. 
Dus dit keer wordt het echt even printen en plakken, joh het vast best mee ;).

Ohja en weet je wat ook nog zo leuk is? Je kunt je aankoopbedrag nog terug winnen bij de wedstrijd die tot 6 maart 23:55u duurt. Je naait een Vivax (of meer want dan maak je natuurlijk meer kans ;) ) en plaatst een foto in de Sofilantjes Patterns Sew & Show groep op facebook in het fotoalbum Vivax. Gebruik #freeVivax. Je krijgt ook gelijk veel inspiratie in dat album :).


*Sommige links in deze post zijn affliliate links. Dat betekent dat als je via deze link een bestelling plaatst bij Sofilantjes, ik een kleine bijdrage daarvoor krijg. Voor jou wordt het patroon niet duurder. Uiteraard doe ik dit alleen omdat ik volledig achter dit patroon sta! Maar volgens mij was dat al wel duidelijk uit mijn blogbericht

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Gelukkig kun je heel makkelijk zelf een paar extra cm aan het patroon toevoegen. Maar dan ben je wel gewaarschuwd dat hij nu dus iets korter valt ;).

      Verwijderen
  2. Juist heerlijk warm zo lang, voor de winter.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...