donderdag 26 april 2018

Me-Made-May 2018

Eigenlijk houd ik helemaal niet van uitdagingen... geloof jij het? Toch is het echt zo, ondanks dat ik nu toevallig ook mee doe aan KCW.
Ben altijd bang dat het stress gaat bezorgen. Herken je dat?

Maar toch ben ik ook gezwicht voor Me-Made-May 2018.

Wellicht heb jij het ook al wat jaartjes voorbij zien komen. 

Maar dit jaar ga ik dus eens mee doen. Op haar blog kun je je eigen challenge aangeven en dat deed ik dan ook.

*******

I, Marieke of blog: http://mamarieke.blogspot.nl , @mamariekes, sign up as a participant of Me-Made-May '18. I endeavour to wear my own sewn clothing every day to find out what is missing in my wardrobe. I would like to have a complete homemade wardrobe. I also want at least once a week that each family member carries something homemade (the children now find that as fun as happened by chance). On my blog and insta I will share my experiences at least once a week.
*******

Mijn uitdaging is dus om elke dag iets te dragen wat ik zelf gemaakt heb. Zo wil ik er achter komen wat er in mijn garderobe ontbreekt en nee ik hoef dan niet gelijk achter de naaimachine te duiken om dat gat te dichten, want hé ik wil GEEN STRESS :). 

Tweede deel van mijn uitdaging is dat in ieder geval 1 keer per week we alle 5 (manlief, de knullen, dochter en ik) iets zelf gemaakts aan hebben. Het leuke is dat de kinderen (vaak 1 van de knullen) dat nu altijd al benoemen als dat zo is. Ze vinden dat geweldig. 

Ik ga jullie niet elke dag vermoeien wat ik/we gedragen heb(ben). 
Daar zit ik niet op te wachten en jullie al helemaal niet denk ik zo.
Wel schrijf ik elke week een update hoe het met de challenge gaat.

Ben benieuwd wie er allemaal mee doet. 
Laat je het hier je blog/insta oid achter? Leuk om jou namelijk te volgen in deze uitdaging!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...