donderdag 5 april 2018

Safari Regem

Na de regem test voor de oudste, nu een Regem van Sofilantjes voor de middelste.
Ook nu weer den eenvoudige versie om voor hem ook het patroon eens te testen en omdat deze stof eigenlijk niets anders nodig heeft.


Ik maakte wijdte 128 en lengte 146.

Regem, Safari

Onze dieren- en natuurliefhebber is onwijs blij met zijn shirt!

Stof: uit de voorraad kast, eens op de markt gekocht (al een hele tijd geleden *oeps*)




*Sommige links in deze post zijn affliliate links. Dat betekent dat als je via deze link een bestelling plaatst bij Sofilantjes, ik een kleine bijdrage daarvoor krijg. Voor jou wordt het patroon niet duurder. Uiteraard doe ik dit alleen omdat ik volledig achter dit patroon sta! Maar volgens mij was dat al wel duidelijk uit mijn blogbericht

4 opmerkingen:

  1. Test geslaagd, zou ik zeggen😃. (Hier is men ook gek op dit soort printjes😉)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Ik maakte ook nog een versie 1 maat breder... die zal ik binnenkort ook laten zien. Maar deze is toch beter.

      Verwijderen
  2. Mooi shirt en die stof is echt stoer, logisch dat ie blij is.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...