maandag 4 maart 2019

overal pluisjes

Wat is badstof toch drama om mee te naaien. Mijn atelier is ondergesneeuwd met rode en paarse pluisjes, maar ik ben wel 4 sauna handdoeken verder!

sauna handdoeken

Voor op de banken van de sauna vinden wij het prettig om niet te brede maar wel hele lange handdoeken te hebben. Ik had nog een hele stapel badstof ooit gekregen. Die stapel kwam nu van pas! De rode handdoeken zijn 2,30 lang en halve stofbreedte. Perfecte breedte voor de bank.
De paarse handdoeken zijn korter, 1,40m en ook weer halve stofbreedte. Ideaal formaat voor de kortere banken.

biaisbandvoet

Ik werkte de handdoeken eenvoudig af met een kant en klaar biaisbandje. Met zo'n voetje is dat weinig werk, gewoon meters maken ;). Ik had wel 2 hobbels te nemen....

leeg klosje garen

Zo'n moment waarop je denkt waarom breekt de draad...... en je dan naar boven kijkt en ziet dat het klosje gewoon leeg is. Nou is dat gelukkig niet zo erg, opnieuw inrijgen en weer verder naaien en later het wisselpunt nog even extra stikken.
Maar even later was mijn spoeltje ook leeg.... tja en dat gaat wel lastiger.

Maar goed, 3,7m badstof verwerkt, de pluisjes zijn weer opgeruimd, hup de sauna in en genieten!


3 opmerkingen:

  1. Oehhh, lekker genieten in de sauna èn je voorraad kast weer een stukje minder vol😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk genieten hoor en mooie frisse kleuren en weer ruimte voor nieuwe lappen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...