dinsdag 20 oktober 2020

Achter de naaimachine voor mezelf

 Dit weekend waren wij in afwachting van een corona test en dus mochten we de deur niet uit. Voor mij geen enkel probleem, ik kroop achter de naaimachine en naaide voor mezelf een herfst variant van de Svenja jurk.

Svenja damenkleid



Het stofje lag al meer dan een jaar te wachten, een heerlijke soepele summersweat, met modal dacht ik, die heel snel uitverkocht was in de shop en waar ik nog net 1,30m voor mezelf had achter gehouden. Gecombineerd met een uni french terry had ik precies genoeg voor deze jurk.

Ik had gezien dat er ondertussen ook een add-on bij het Svenja damenkleid patroon te koop was, een sjaalkraag en zakken voor in de rok. Zo kwam ik op het idee om zelf een sjaalkraag te tekenen, draagt toch echt warmer dan een open hals.


Svenja damenkleid


 Gisteren naaide ik dan ook nog even een bijpassende legging erbij. Weer een comfortabele set erbij!

Ik heb nog een klein restje van de stof over, ga eens puzzelen wat ik voor dochterlief daarvan kan maken.

Ohja en gelukkig was de test van dochterlief negatief en dus kan er weer veilig geknuffeld worden! 

5 opmerkingen:

  1. Mooie jurk en staat je erg leuk
    Fijn dat er weer geknuffeld kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke jurk, staat je weer goed😍.
    Fijn zeg, dat de test negatief was en jullie weer kunnen knuffelen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Heerlijk warm met zo'n kraag en knuffelen doen we inderdaad lekker veel!

      Verwijderen
  3. Gelukkig ! Mooie jurk !!
    Welk patroontje gebruik je voor de legging ?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...