maandag 26 oktober 2020

Mam, wil je nog een trui voor me maken?

 Onze oudste puber groeit.... nog 1 cm en hij is net zo groot als ik. 

Ik heb even overwogen om hem geen eten meer te geven, maar heb hier maar van afgezien, ik duik wel wat vaker achter de naaimachine en ik zal vast gaan wennen aan het feit dat ik naar boven moet gaan kijken.... toch??



Als basis gebruikte ik de Semper van Sofilantjes, ik paste de col aan ( hier vind je de uitleg) en ik maakte een zeefdruk met de Bobinhood set om hem nog stoerder te maken.

Kind blij, ik blij.... volgend project is een nieuwe joggingbroek.


2 opmerkingen:

  1. Stoer😎! (Die bobbinhood set staat ook nog op mijn verlanglijstje, nu nog verzinnen wanneer ik hem aan manlief kan vragen😁. Misschien met kerst ofzo...)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...