zondag 25 oktober 2020

Quilt challenge - tijd voor mezelf deze herfstvakantie

 Voor de 3de keer gaf ik me op voor de gratis online freemotion quilt challenge van Marlies Mansveld

Erg eigenlijk dat ik me 3 keer heb moeten opgeven voordat ik ook echt tijd voor mezelf nam om 5 dagen achter elkaar hiermee bezig te zijn. Of was het niet zozeer dat ik mezelf de tijd er niet voor gunde, maar er eigenlijk tegen op zag? Stiekem denk ik toch het laatste....

Maar deze keer niet, 3 keer is dus echt scheepsrecht dit keer!

quilt challenge Marlies Mansveld



Ik was echt wel een beetje bang voor wat komen ging en dat ik het niet zou kunnen. Nou dikke onzin dus! De gratis challenge zat super in elkaar met elke dag minimaal 2 filmpjes, eerst uitleg hoe het patroon in elkaar steekt met daarbij een tekenopdracht en daarna een apart filmpje hoe je het moet quilten.

Heel braaf ben ik eerst gaan tekenen, dat heb ik niet op de foto gezet, maar geloof me, dat was al heel relaxed om te doen. Hier boven zie je mijn lapjes. Nu deed ik het nog met een voetje wat niet echt geschikt was,, ik had niet zo'n goed zicht op wat ik aan het naaien was, maar na deze 5 dagen heb ik de smaak te pakken en heb ik mezelf getrakteerd op een goed voetje. Hopelijk wordt hij snel bezorgd, dan kan ik snel verder oefenen! 

Deze challenge vind ik echt een aanrader voor iedereen die wil kennismaken met freemotion quilten. Dus mocht Marlies hem nog eens organiseren zou ik zeker meedoen als ik jou was!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blog heb je Marieke. En dankjewel voor je aanbeveling. Ik vond het leuk dat je meedeed!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...