maandag 16 mei 2022

Last minute naaien voor mezelf

 Ken je dat, morgen heb je een feestje en je hebt niets om aan te trekken....

Nou dat ik had vrijdag. Tuurlijk hing er wel wat in mijn kast, jurken van minimaal 2 jaar oud, waarschijnlijk ook wel herkenbaar dat kleding voor anderen altijd voor gaat. Hier is dat in ieder geval wel zo. 

Donderdagmiddag bedacht ik dat ik echt voor mezelf iets moest gaan naaien voor zaterdag en ik besloot om een nieuwe Madeleine van Halla patterns te maken. Ik heb al 2 van die jurken en ze dragen zo fijn. Dat het patroon ook gewoon keurig uitgetekend opgeruimd klaar lag werkt natuurlijk ook in het voordeel.

Direct stofje in de wasmachine gedaan, lekker laten wapperen aan de waslijn en zo kon ik donderdagavond aan de slag. Maar ik was moe..... en moe zijn en naaien is niet altijd een strakke actie weet ik uit ervaring. Het enige wat ik deed was het patroon uitsnijden en gelijk alle restjes op snijden tot ondergoed voor de jongste. Dat was nog wel iets wat op zo'n laat tijdstip genaaid kan worden ;).

Vrijdagmiddag kon ik dan eindelijk achter de machine kruipen. Uiteindelijk naaide ik 's avonds laat nog de zomen....



We hadden een super gezellige dag zaterdag! Ik voelde me super, I just love red!


Heb je de nieuwe aanbiedingen gezien omdat ik 10 jaar besta?
50% korting op alle papieren patronen van Sofilantjes en Zonen09
tot 25% korting op drukknopen en gereedschap
Gratis Poppy patroonblad t.w.v. €5,99 bij aankoop van 2m stof
Geldig t/m vrijdag 20 mei en zolang de voorraad strekt.

En natuurlijk loopt de actie dat elke 10de voltooide bestelling 1m tricot stof kado krijgt ook nog door!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...