maandag 23 mei 2022

Hoelang lag deze stof al te wachten?

 Dochterlief was gelijk verliefd op deze stof, best al een hele tijd geleden.... 

Ik wist alleen niet goed wat ik ervan moest maken. Streepjes zijn super leuk, maar bij veel jurken gaan ze in de rok zo raar lopen, als je begrijpt wat ik bedoel.... en aangezien het meisje destijds graag wijde jurken droeg, belandde de lap stof dus in de kast. Tot zaterdag!

De aangepaste candy dress van LMV die ik laatst maakte, is een favorietje hier in huis geworden en dus bedacht ik dat dit patroon perfect was voor dit stofje. 



Geen touwtje in de taille maar heerlijk comfi met 3,5cm breed zacht pyjama elastiek. 






Ik koos expres een ander kleurtje voor de achterkant van de zakingang om de zak wat te accentueren.





Super comfi jurkje die natuurlijk niet in de kast bleef hangen en vandaag aan MOEST naar school! Dat zegt toch genoeg he?

Geen rest verwerking bij deze lap. Er was nog genoeg stof over om ooit weer eens een shirt ofzo van te maken. Het restant ligt dus weer terug in de kast.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...