vrijdag 13 mei 2022

MaMarieke 10 jaar!


 Wauw mei 2012 had ik echt nooit verwacht dat MaMarieke uit zou groeien tot zo iets moois. 

Dat ik zo blij zou worden van al die mooie spullen, stofjes, jullie bestellingen inpakken, creatief bezig zijn en dat ik de volledige garderobe voor mijn gezin zou gaan naaien had ik toen nooit gedacht.


Ik weet het nog goed, de twijfel of ik het wel zou kunnen, maar tegelijk ook een droom en verlangen om meer creatief bezig te zijn. Met mijn gezondheid ging het toen niet goed, ik had afleiding nodig en iets voor mezelf. Mijn man stimuleerde me om de stap te zetten en me te laten vertrouwen in mezelf. Iets wat hij nog steeds elke dag doet. 

Het begon klein, met alleen flock- en flexfolie en KamSnap drukkertjes, gewoon vanuit de woonkamer en bijkeuken, maar ondertussen is het uitgegroeid tot een super fijn en groot atelier aan huis, een selecte collectie kwaliteitsstoffen, fournituren en meer. 

Elke dag geniet ik van mijn werk, het creatief bezig zijn en dat kan dankzij jullie! 

Dank jullie wel voor al jullie bestellingen, reacties hier op mijn blog, of fb pagina of insta, de lieve mailtjes die ik zomaar spontaan van jullie ontvang, dank jullie wel!


Nu is het tijd om met jullie een feestje te vieren!

Ik heb lang nagedacht wat ik zou gaan doen en heb besloten dat ik zoveel mogelijk van jullie trouwe schatten in het zonnetje wil zetten. 

Dus ik ga niet voor 1 grote give away, maar het volgende gaat gebeuren.


* 1m stof kado voor elke 10de voltooide bestelling (t/m 20 mei)

* leuke aanbiedingen met beperkte looptijd 

T/m zondag 15 mei: 20% korting op alle uni tricots en tot 50% korting op een selectie overige stoffen en fournituren.

Hier ga je direct naar de lopende aanbieding.

* kadootje bij elke bestelling

* give-away's via fb en insta


Ohja en als jullie interesse hebben een kijkje achter de schermen bij MaMarieke. 

Wat zou je graag van me willen weten, een kijkje op mijn werkplek, mijn privé voorraad stoffen, hoe ik mijn patronen bewaar, planning maak (of niet ;) ) . Vraag maar raak!


2 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi jubileum! Gefeliciteerd!
    Bijzonder hoe iets kleins zo kan groeien hè?
    Ik vind het altijd erg leuk om de werkplek van een ander te zien ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met 10 jaar Mamaliene80! Via zwangerschapspagina ooit op je site en blog terecht gekomen maar altijd blijven volgen. Ik vind een kijkje in je atelier een heel leuk idee! Welke slimme oplossingen heb je daar voor de inrichting? Of voor het bewaren van stof/garen/patronen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...