woensdag 11 mei 2022

Joepie eindelijk t-shirten weer

 maar een gebrek aan t-shirts ;)

Dus ik mocht op moederdag ff lekker hobby-en van mijn schatten.

De middelste koos de palm leaves uit de webshop. Nadat ik de Billie van de oudste voor hem had ingekort, vond hij dat shirt chiller zitten dan diegene die ik onlangs maakte. Dus voor hem ook een maatje groter, eigenlijk ook slimmer aangezien ze groeien als kool.





De oudste koos een restantje uit mijn eigen kast. Ik gaf hem wat opties om het t-shirt wat leuker te maken, een zeefdruk naar keuze of deze color block. Hij koos dus voor de laatste optie en is helemaal blij! Patroon: Billie voor volwassenen mt 46S
Weer een restantje verwerkt, bleef helemaal niets meer over van de stof! 

De webshop en blog bestaan deze maand 10 jaar, tijd voor een feestje!


Houd vrijdag facebook, insta @mamariekes of mijn blog in de gaten voor leuke acties die gaan komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...