maandag 2 mei 2022

Wanneer ben ik aan de beurt?

 Het is schipperen met de tijd, vakantie van de kinderen, webshop die doorloopt, een tuin die ontploft, boeken die gelezen willen worden, elke middag iets lekkers bij de lunch en ook 's avonds wensen ze natuurlijk vulling voor de buiken, af en toe wat bezoek, een uitje en dan 2 pubers die in hun groeispurt zitten en het afgelopen jaar elk 9cm zijn gegroeid en een dochter die ook een lege kast heeft.... 

De oudste was terecht even aan het klagen omdat hij geen passend t-shirt meer in de kast had liggen.

Eerst nu maar een proefversie van de Billie van Zonen09 gemaakt. Uiteraard diepte ik de halslijn alvast uit zoals ik altijd moet doen. Verder is dit wijdte 176S en die heb ik flink verlengd met 6 cm. Ook de mouwkop en armsgat heb ik aangepast aangezien hij 190cm is. 




2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je! Uiteindelijk heb ik heb ingekort en is hij naar de middelste gegaan. Voor de oudste met zijn zwemschouders te krap.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...