dinsdag 26 februari 2019

De perfecte februari tuinwerk top

Sorry ik kan het niet laten :)...
ik ga het niet hebben over de zomerse temperaturen in februari en dat ik zojuist in de tuin heb staan werken.... er al citroentjes aan het rondfladeren waren, lieveheerstbeestjes die rondkropen en ik in het Coraline hemdje van bellasunshine nog stond te zweten terwijl ik onkruid trok. 

Voorlopig de laatste ondergoed foto's, waarbij het hemdje dus ook perfect als top gedragen kan worden ;)

coraline en primrose

Dit lapje lag nog in de kast. Je kent het misschien wel, kleuren staan je toch niet zo heel goed en dan blijft het liggen. De Coraline zette ik af met elastisch biaisband.

primrose dochterlief

Dan had ik nog een paar kleine restjes en dochterlief miste nog roze exemplaren en dus naaide ik nog 3 Primrose hipsters voor haar. Afgelopen week heeft echt door de SAL in het teken gestaan van ondergoed naaien. Uiteindelijk 7 exemplaren voor dochterlief en 4 voor mezelf en voor beide ook 1 hemd. Maar naast die 11 onderbroeken en 2 hemden die hoog op de to-do-lijst stonden en enorm welkom waren, won ik ook nog eens een patroon naar keuze van BellaSunShine designs.....
Gaaf hè! :)  
An en Claudia bedankt voor jullie organisatie!! 
Maar nu ga ik echt weer even iets anders naaien ;).


8 opmerkingen:

  1. Super gaaf dat je gewonnen hebt!
    En weer leuk ondergoed dat je gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geanne de Visser2 maart 2019 om 09:55

    Ik doe graag mee!! (Zonder social media)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. volgens mij heb je ondertussen de juiste manier gevonden om je op te geven voor de uitdaging. Leuk dat je mee doet.

      Verwijderen
  3. OH leuk dat je gewonnen hebt. En je hebt terug een voorraadje ondergoed da's altijd fijn. Ik heb er ook nog op de planning staan, mss moet ik er al knippen dan is de stap wat minder groot om wat bandwerk te doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst even 1tje maken en een dagje dragen... daarna bandwerk doen!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...