maandag 25 februari 2019

Glow in the dark tas

Onze schatten houden van de ruimte, de sterren, planeten enzovoorts. 
Toen ik deze spacewalk stof tegen kwam moest ik hem natuurlijk inkopen, maar het duurde een redelijk lange tijd voordat ik de stof binnen kreeg. 
Zo lang dat ik al was vergeten dat ik hem bestelde ;).

De middelste had een tas nodig, gewoon een eenvoudige draagtas. Hij koos het stofje, ik viste een stukje spijkerstof uit de kast wat als voering gebruikt werd en maakte even een tas. 

spacewalk tas glow in the dark

Hij bedacht dat het ook leuk zou zijn als er een raket op de tas genaaid zou worden met 
"dat garen wat licht geeft, mam". 

Ik gaf hem de opdracht om dan even een raket voor me te tekenen op patroonpapier. Dat deed hij en ik gebruikte dat weer om met het poly glow garen er overheen te stikken zodat ik zijn raket op de tas kreeg. Was overigens wel een gepriegel om vervolgens het patroonpapier ertussen uit te halen.

polyglow raket Mettler

Hij had juist die middag een vriendje te spelen en natuurlijk wilde ze het effect wel even zien. Die knullen deden alle gordijnen dicht, doken onder een deken en gingen uit hun dak....
ik begreep er niets van....
totdat ze zeiden dat niet alleen de raket licht gaf, maar de sterren ook!

Oeps iets met vergeten dat de stof zelf ook nog glow in the dark was, haha.


polyglow raket Mettler

Ik heb mijn best gedaan om foto's van het effect te maken. 
Hierboven een foto die we helemaal in het donker genomen hadden. De oplichtende sterren zijn dus gewoon van de stof en de raket heb ik genaaid met Poly glow garen van Mettler.

spacewalk glow in the dark stof

Bij deze foto schijnen we bij met een lampje.

Een extra super toffe tas die wekelijks gebruikt wordt hier. 



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...