vrijdag 12 november 2021

Die trek ik zo snel mogelijk aan mam!

 Dat was wat ze zei toen ze gisterenavond op de wasmand met gevouwen was een nieuw rokje zag liggen. Daar word je als moeder toch ongelooflijk blij van?


Dit stofje heeft niets nodig dan een simpel patroon. Dus ik tekende een rokje, maakte van de Meike mosterd een tailleband, zonder elastiek erin. Gewoon heerlijk comfi dragen is dat.

Aangezien ik de zijnaad van de tailleband aan de zijkant had gedaan en dochterlief altijd in de tailleband kijkt wat voor en achter is, bedacht ik me dat er ook op het voorpand even een merkje aangebracht moest worden. 
Geheel in de hartjesstijl een bedeltje met de tekst "Made with love".



En ja hoor, ze hield zich aan haar woord en kwam vanochtend zo beneden! 
Met de mededeling dat dat bedeltje zo super handig was want de tailleband zat niet handig aan het rokje want "als je dat genaaide stukje aan de zijkant doet, dan weet ik toch niet HOE ik mijn rokje aan moet trekken". Wahahaha ik moest wel even lachen dat ik dat probleem vooraf getackeld had. 

Heel snel even een foto getrokken voordat ze naar school ging. 

Alleen vandaag met 11% korting en je krijgt alleen vandaag (12 november 2021) ook zo'n leuk hartjes bedeltje erbij. 



En ja hoor, vanochtend kwam ze beneden in dat rokje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...