woensdag 3 november 2021

woensdag tip 4

 Het is weer woensdag, tijd voor tip 4!

Laatst heb ik een lange samennaaidag gehad en helaas had ik heel stom 2 keer een linker pyjama broekspijp gemaakt.... Tja het was al rond 21:30u dan kan zoiets gebeuren, toch?
Dus dat werd tornen...



En soms gaat zo'n lockstiksel heel makkelijk los, maar nu dus niet.
Gevolg heel veel kleine draadjes.


Toen ik vervolgens met zo'n kleding roller de draadjes van de stof af haalde, zei mijn naai vriendinnetje: oeh dat is goede tip!!!
Dus nu deel ik die met jullie. Toen geen foto's gemaakt, maar de kraag van een ander kledingstuk moest wat veranderd worden...




3 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer erg handig, thanks 😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En het grappige is, dat ik dan vooraf denk dat iedereen dat al wel zo doet...

      Verwijderen
    2. Haha, heel bekend hoor, ik denk dat ook altijd over handelingen die ik heel logisch en vanzelfsprekend vind😄)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...