maandag 25 oktober 2021

Een hele dag naaien in goed gezelschap

 Normaal gesproken plan ik minimaal 2 samennaaidagen met een vast tof vriendinnengroepje. Helaas kon dat natuurlijk ook geen doorgang vinden afgelopen 1,5 jaar..... De laatste keer dat we zo'n mega lange naaidag hadden was 7 maart 2020....

maar

YES eindelijk dit weekend hadden we weer een dag ingepland!! 

Uiteindelijk waren we door omstandigheden toch maar live met z'n tweetjes, Cella van Cael sewing was hier in het atelier, maar gelukkig bestaat er ook nog zoiets als beeld bellen en hebben we elkaar toch nog aan het eind van de dag allemaal tegelijk gesproken en gezien.

Een goede voorbereiding is het halve werk ;). Om elkaar niet voor de voeten te lopen bij de snijtafel, nemen we altijd wat voorgesneden projecten mee. Ik dus ook. 

Vooraf lagen er 2 truien gesneden klaar voor de oudste, een legging en een jurk voor de jongste.

Plannen had ik nog genoeg, maar ik ken mezelf, kletsen doe ik ook ;).



Natuurlijk zorg ik ook altijd voor wat lekkers.... en dus schoof ik vrijdagavond deze brownie cookies in de oven.... ze zien er niet uit, maar ze zijn goddelijk!


En dat vond ik niet alleen he Cella :).

Wat ik allemaal gemaakt heb, komt binnenkort. We hebben hier nu vakantie en dus is het altijd even schipperen met de tijd. De webshop draait deze week gewoon door, pakketjes worden gewoon verzonden, mail beantwoord, maar we gaan ook leuke dingen met de kinderen doen. Daarom nu even iets minder tijd om te bloggen.


7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. En toen was het vakantie en heb ik bijna niets gedaan naar bestellingen verzenden en genieten met mijn gezin. Deze week kom ik weer aan bloggen toe!

      Verwijderen
  2. Oehhh, heerlijk. Goed gedaan, weer een samen-naai-dag gepland. Ben benieuwd wat je allemaal hebt gemaakt.
    Enne... die koekjes klinken me bekend in de oren😉🍪

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt geweldig recept van jou!!! Iedereen smult van mijn glutenvrije variant hier 😀.

      Verwijderen
    2. Super om te horen, al helemaal omdat jij zei dat je niet zomaar bij elk recept het tarwe bloem kunt vervangen voor een glutenvrije variant, want dat wist ik eerder nog niet...

      Verwijderen
  3. Heerlijk zo'n dag. En daar hoort natuurlijk iets lekkers bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut!! Maar er is gelukkig met gekletst en genaaid dan gesnaaid 😏

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...