woensdag 27 oktober 2021

Woensdag tip 3

 Het is herfstvakantie voor ons en dus plan ik minder werktijd in, vandaar dat ik een hele korte en simpele tip heb deze week. Wellicht herken je het wel.....

Kind heeft kledingstuk achterste voren aan 

zelf aangetrokken of geholpen door iedereen behalve jezelf ;)


Zelf weet je altijd heel goed wat de voor- of achterkant van je kledingstuk is, maar sommige kinderen en mannen  mensen hebben daar wat meer problemen mee, ook al heb je uitgelegd dat er vaak middenachter in een boordje of kraag een naad zit en middenvoor niet. Je moet dan toch ff goed kijken hè.

Er zijn vast naaisters die heel consequent een maatlabeltje in de achterzijde van een kledingstuk naaien dan heb je hier geen probleem mee, maar zelf ben ik daar eerlijk gezegd te lui voor en als ik het doe, dan naai ik die altijd in de linkerzijnaad mee, zodat de kinderen niet gaan klagen over kriebelende labeltjes, draadjes etc. 

Daarmee tackel ik het probleem dus niet. 

Met de hand een contrasterend kruisje ergens aan de achterzijde van een kledingstuk te zetten, geeft ook gekriebel en geklaag, dus moest ik iets anders verzinnen. 

Of liever gezegd, mijn middelste wees me er jaren geleden op dat hij zo het probleem van voor- en achterkant wissel oploste....

\


naai een tof SnapPap label aan de voorkant van je shirt of broekje ter decoratie en het probleem is opgelost! Super snel, simpel en leuk!




De stroken van 1,50m lang zijn in 5 kleuren te bestellen, wit/zwart/donker bruin/licht bruin en grijs voor slechts 1 euro per stuk. Je vindt ze hier.

Bij elke bestelling in de webshop ontvang je de komende tijd zo'n labeltje, dan kun je het eens uitproberen. 


Hoe je zo'n labeltje precies maakt en met welke naald je SnapPap het beste verwerkt, schreef ik al eens een blog bericht. Je kunt hem hier terug vinden. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...