vrijdag 22 oktober 2021

Big big Semper van Sofilantjes

 De mening van je kinderen over een patroon of stof is best erg belangrijk voor je succes en de mate waarin een kledingstuk gedragen wordt, dat weet denk ik elke naaister die voor kinderen naait. 

Pubers zijn vaak nog een slagje duidelijker en die koop je niet meer om... 

dus winning patroon: Semper van Sofilantjes met aangepaste kraag


Oh en stofkeuze... 

dat was ik dus vergeten te vragen maar

hij moest echt een trui, 

zat op school

en de wasmachine ging bijna aan,

dus ik maakte de keuze zelf.

Wetende dat hij niet van teveel kleur houdt, liefst zwart, en van zacht en comfi.

Het werd dus deze de camouflage digital print.



Voordat hij thuis was van school, het was 1 van zijn 3 mega lange dagen waarbij hij om 7:20 vertrekt en om 16:30 thuis is, was de lap gewassen, gedroogd en vernaaid!


De mouwen werkte ik af met een cuff die ik nog had liggen.

3 keer raden wat de reactie hier in huis was....

Manlief die de trui als eerste zag:
"Voor wie is die trui? " 
"Uh ja, jij past er net niet in.... dus voor je oudste zoon... "

Toch betrok zijn gezicht even. Arme vent, kinderen gaan voor ;). 

En puber? Die was echt heel erg blij en volgende dag trok hij hem aan naar school. 
Missie geslaagd!


Stof:  Soft sweat geborstelde camouflage digital print. Je vindt hem in de shop
Patroon: Semper van Sofilantjes met kraag hack wijdte 164, lengte.... + 10cm op de langste maat. Die beschrijving schreef ik al eerder en kun je hier vinden, klik, op mijn blog.





2 opmerkingen:

  1. Yes, weer een succesje erbij voor jou😊. Wel spannend hoor, zo op eigen houtje voor je puber naaien...😉, maar super goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...