maandag 4 oktober 2021

Glitter verrassing

Vorige week heb ik eens opgeruimd en moest er weer een stapel stoffen die het niet gered hadden om vernaaid te worden, terug mijn stoffenkast in. Tja en toen kwam ik dit stofje tegen. Mijn dochter was destijds helemaal weg van dat glitterstofje.... ik iets minder. 

De laatste coupon van de rol had ik destijds toch maar achter gehouden voor haar, omdat ze hem zo mooi vond. Maar ja, stofjes waar ik zelf minder enthousiast van word, blijven langer liggen.... en dan gebeurt het ook wel eens dat ze te klein worden, die lapjes stof dan he, want koters blijven groeien ;). Zeg me niet dat je dat niet herkent en dat ik alleen ben met dit probleem! 

Anyway, toen zij vorige week op kamp was en ik dat stofje weer eens zag, moest ik alweer aan dat grietje denken en heb ik hem toch maar vernaaid als verrassing. Zij blij, ik blij omdat er weer een lapje uit de kast vernaaid is en zij weer wat aan te trekken heeft.



Patroon: weet ik niet meer precies, zelfde patroon als het t-shirt wat uit een Ottobre kan. Mouwen heb ik zelf even aangetekend. 

3 opmerkingen:

  1. Super zo'n win-win situatie. Jij blij dat het lapje eindelijk vernaait is, kind blij met een leuk nieuw shirt 😊
    (Enne... herkenbaar hoor dat de lapjes waar je zelf toch iets minder warm voor loopt langer blijven liggen😉)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Afgelopen jaar heb ik gewoon echt bar weinig genaaid.... maar nu moet ik wel want alles is hoog water bij iedereen, versleten (manlief) of te groot (mezelf).

      Verwijderen
    2. Herkenbaar hoor! Deze zomer had de jongste ook geen shirts meer die hij paste, en voor dit/ komend seizoen moet ook zo ongeveer àlles nieuw gemaakt worden (hij past geloof ik nog 1 longsleeve en 1 trui...). Maar ik ben al een eind op weg (nu nog weer de tijd en zin vinden om het ook allemaal daadwerkelijk te posten...)😊

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...