maandag 11 oktober 2021

Sunje, een favorietje hier met hack en legging

Zo ook deze exemplaren. Dochterlief was direct verliefd op deze stof en ik begreep haar wel. Door allerlei omstandigheden bleef hij liggen, maar nu eindelijk met het nodige gepuzzel.... zijn de lappen verwerkt. Stofje is superzacht door de modal die erin verwerkt is. 

Sunje Kibadoo hack

Ze koos de Sunje van Kibadoo uit. Echt een heel tof patroon vinden wij hier. Dit keer wilde ze alleen een col aan de jurk en dus tekende ik die er even bij. Direct een bijpassende legging erbij gemaakt. Hij lijkt wat kort op de foto, maar ik heb een gedeelte dubbel gevouwen, anders kon het niet op de foto ;).

Sunje Kibadoo hack

En de achterzijde van de jurk. 

Ondertussen alweer lengte maat 146-152. Rok gedeelte heb ik nog een lengte maat groter genomen, want het rok gedeelte valt echt erg kort. 
Legging is het standaard patroon wat ik altijd gebruik van AnniNanni. Echt een ideaal patroon voor meisjes met smalle beentjes! Voor mijn dochter maar ik slechts 2 maten smaller dan de lengte bij dit patroon, terwijl bij veel andere patronen er vaak 5 of 6 maten verschil is tussen lengte en breedte.



2 opmerkingen:

  1. Ooh, maar haar liefde voor deze stof begrijp ik ook wel! Wat een super toffe set heb je ervan gemaakt zeg😍

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...