woensdag 13 oktober 2021

Woensdag tip 1

 Ben ik net een elastiek aan het rijgen en bedenk ik me dat ik ooit deze tip wel eens met jullie gedeeld heb, maar dat dat wel heel lang geleden is geweest. Dus ik maak ff snel een foto, gooi het op insta en dan blijft het spoken in mijn hoofd terwijl ik mijn naaisel af maak.

Wat nou als ik eens elke woensdag, of 1 keer in de 2 weken jullie een tip zou geven. Gewoon iets simpels als deze of wat uitgebreidere, of gewoon een prangende vraag van jullie zou beantwoorden hoe ik iets doe/maak/oplos? Zouden jullie dat leuk vinden? 

Graag hoor ik het van jullie, hier onderaan de blog, of in mijn e-mailbox (info - aapje- mamarieke.nl) of op mijn insta account @mamariekes #mamarieketipt


Deze eerste tip die ik zojuist op insta deelde.


mamarieketipt

Gebruik jij ook een sluitclip als je elastiek moet inrijgen? Nee?
Het is echt ideaal, je hebt ze vast wel liggen in de keukenla, verhuis er eentje naar je naaitafel!
Zet hem vast op het einde van het elastiek en je bent er zeker van dat je je elastiek niet te ver door de tunnel trekt en weer opnieuw moet starten met inrijgen.

Super simpel, maar wel echt super praktisch!

Ik wacht jullie reacties af.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...