maandag 15 november 2021

Als je opruimt, vind je nog eens wat

 Dat overkwam mij laatst. 

In een doos vond ik nog een paar lapjes.... die ik ook echt kwijt was en niet even, maar heeeeeeel lang. 

Erg hè?


Deze mamoetlap wist ik dat ik ergens moest hebben, dat die niet vernaaid was, maar waar. Nou gevonden dus na heel veel jaren, want deze lap kocht ik volgens mij al voordat ik MaMarieke had, een Bora stofje van Lillestoff. Niemand weet dus nu dat die lap zo'n 10 jaar oud is.... en kinderen groeien ook. Dus tja, daar kon niet meer uit wat ik ooit van plan was, maar ik was al lang heel blij dat de middelste de stof nog steeds tof vond! De stof kwam niet meer in mijn kast, ik heb hem gelijk vernaaid en was eigenlijk zeer verrast over het resultaat. Waar ik eerst nog twijfelde of hij leuk genoeg zou zijn voor doordeweekse dagen, is die twijfel helemaal weg. Zoonlief is er blij mee, zeker ook omdat hij zo heerlijk zacht is.





2 opmerkingen:

  1. Wat een geluk dat je je stofje weer vond en dat je middelste hem nog steeds leuk vindt😊. Weer een heerlijke trui erbij🤩

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou absoluut blij mee, volgend jaar had er geen voorpand meer uitgekund.... totale lengte van de stof opgebruikt.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...