vrijdag 19 november 2021

Slaap kindje slaap

 hahahaha nee van dit slaapliedje wordt puber niet meer blij, maar van een nieuwe pyjama wel!



Op de foto komt de kleur van de broek een beetje raar uit, maar in het echt matcht het prima. 
Lappen lagen nog in mijn voorraadkast.


PS voor de trouwe volgers die afgelopen woensdag de tip gemist hebben, doordat ik druk bezig ben met zorgen voor een zieke in huis, heb ik de tip even moeten laten schieten. Ik hoop volgende week weer meer tijd te hebben.


3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. absoluut! Jij maakt ze vast ook zelf

      Verwijderen
    2. Ja zeker. Voor de jongste maak ik onesies (hij slaapt zonder pyjama, maar vindt het heerlijk om bij het opstaan een warme onesie aan te trekken). Voor de middelste heb ik net twee pyjama's gemaakt voor waar ze op kamers zit door de weeks voor haar studie. Het is daar nogal koud 's nachts, dus vroeg ze een pyjama van dat mega dikke joggingstof, compleet met extra lange polsboorden met duimgaten voor warme handen en extra lange pijpen😴

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...