maandag 8 november 2021

Vivax vlinders met bijpassende legging

Ik ben zoveel aan het naaien voor de oudste, dat je bijna zo vergeten dat er nog 2 schatten zijn die ook gegroeid zijn en dus een nieuwe garderobe nodig hebben. 
Dit keer maakte ik een Vivax en bijpassende legging.




Ook dit is weer zo'n heerlijk zacht en warme brushed french terry. 
Ik combineerde hem met de petrol melange brushed joggingstof en naaide gelijk een legging erbij. 

Dit keer maakte ik geen band onderaan de Vivax en heb ik hem omgezoomd. Stiekem gewoon omdat ik het vergeten was hoe het originele patroon was... en dus valt hij niet heel lang, maar echt ruim boven haar knie, nog wel als een jurk en niet als een tuniek. Ik vind het eigenlijk wel erg leuk en pittig staan!


 

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...