zondag 28 mei 2017

Heel de familie in het nieuw

voor opa en een klein beetje voor de naaiwedstrijd ;).

Eind van de ochtend ontving ik nog een mailtje met wat foto's. 

Deze serie naaide Alrina Afman, het jurkje en de polo zag je al eerder, maar nu voor elk kind iets nieuws.

*******

De maand mei duurde lang genoeg om nog iets te naaien voor de naaiwedstrijd ;-).


polo's, shirts en jurk, voor de naaiwedstrijd


Ik heb al een polo voor mijn zoon en een jurk voor mijn jongste dochter ingezonden. Hierbij een foto waarop ook twee jurken voor mijn oudste dochters staan. Nu is de serie compleet! Vandaag hebben ze alles voor de eerste keer aan, op opa’s verjaardag!

polo's, shirts en jurk, voor de naaiwedstrijd

Fijne dag!

******

Volgens mij zijn dat 4 blije kinderen in hun nieuwe outfit. Dank je voor je inzending Alrina!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...